Diberdayakan oleh Blogger.

Arsip Blog

Home » , , » Tuah Gelang Kokka Nabi Musa AS

Tuah Gelang Kokka Nabi Musa AS

Tuah-Gelang-Kokka-Nabi-Musa-AS
Tuah Gelang Kokka Nabi Musa AS
Jenis : Kayu Kokka Asli
Stok Barang : 3 buah saja
Jaminan : Dijamin Asli dan Bukan Sintetis (Palsu).
Garansi : Uang Mahar Kembali jika terbukti Sintetis (Palsu).
Gambar : Foto Original Tanpa Editan, Size diperkecil biar mudah diakses.
Asal Usul : Penarikan Alam
Khasiat Mustika ini Insya Allah untuk keselamatan, perlindungan, kelancaran rezeki, keharmonisan rumah tanggah, kemudahan mendapat ilham, berkah, petunjuk, anugerah langsung dari Allah SWT.
Keterangan Tambahan : Tentang Kayu Kokka Asli. Setiap ciptaan Allah SWT mempunyai pelbagai rahsia dan kelebihan yang tersirat. Sinaran matahari dan titisan hujan menyuburkan bumi yang tersimpan padanya pelbagai rahsia unik. Kemudian dari pelbagai ciptaanNya itu disertakan khasiat yang tersendiri. Tiada suatu pun makhluk yang Allah ciptakan di alam ini melainkan bersamanya turut tersimpan seribu satu rahsia. Allah SWT memerintahkan manusia mencari dan mengkaji bagi mengetahui hikmah dan khasiat yang terkandung di dalamnya. Dengan taufik dan hidayahNya, manusia mampu berfikir dan mendapat petunjuk dalam usaha menerokai khazanah Allah SWT lalu menemui pelbagai hasil galian dan tumbuhan semulajadi yang bermanfaat.
Di dalam kategori kayu pula, kajian saintifik mendapati Tongkat Ali mengandungi khasiat sebagai penawar bagi menguatkan tenaga dalam tubuh badan manusia. Terdapat juga pelbagai jenis akar dan kayu yang boleh dijadikan ramuan sebagai penawar dan penyembuh penyakit. Kayu Tas pula mempunyai kelebihan sebagai pelindung sepertimana yang digunakan oleh pengendali pertunjukkan sarkis bagi menakut dan menundukkan binatang buas. Manakala kayu Kokka pula merupakan kayu paling tinggi mutunya dalam segala jenis kayu yang terdapat di muka bumi ini. Ianya telah digunakan sejak zaman Nabi-nabi yang terdahulu. Contohnya seperti bahtera Nabi Nuh AS, tongkat Nabi Musa AS dan tongkat Nabi Syuaib AS diperbuat dari kayu Kokka.
Kesemua ciptaan Allah SWT hanyalah merupakan perantaraan semata. Allah SWT jualah yang berkuasa mutlaq atas segalanya. YAKIN dan berserah hanya kepada Allah SWT selayaknya. PERCAYA dan terokailah akan ciptaanNya yang mempunyai pelbagai rahsia dan kelebihan.
Kayu Kokka terdapat padanya pelbagai rahsia dan kelebihan sebagai penawar, penyembuh danpelindung. Apatah lagi jika diguna pakai dalam bentuk Tasbih. Kayu Kokka juga boleh menjadi lebih tinggi harga dan nilainya dari masa ke semasa. Kayu Kokka wajar dimiliki oleh setiap individu sepertimana perlunya kotak ‘First Aid’ sebagai persediaan di saat kecemasan atau darurat.
Kenapa produk ini berjudul Gelang Kokka Nabi Musa AS karena Tongkat Nabi Musa As terbuat dari Kayu Kokka.

Call Center.
BBM : 2B188008.
SMS : +6285 2939 88885.